Standardbetingelser for leverandører

Nedenstående betingelser gælder fra den 1. december 2024 og omfatter alle aftaler mellem Michael & Hussnedkeren A/S, CVR-nr. 37 56 09 52, og vores leverandører. Eventuelle afvigelser kræver en skriftlig aftale.

Fakturamodtagelse

For at sikre en korrekt og effektiv behandling af dine fakturaer er det nødvendigt, at du som leverandør overholder følgende retningslinjer:

  • Fakturaer sendes til faktura@michaeloghussnedkeren.dk i PDF-format. Vær opmærksom på, at vi kun modtager og behandler fakturaer i PDF-format.

  • Fakturaer i andre formater som Excel, Word eller lignende vil ikke blive behandlet.
    Ligeledes vil fakturaer via links til Dinero, Billy eller lignende heller ikke blive behandlet.

  • Alle bilag (faktura eller kreditnota) skal mærkes med sagsnavn og vores rekvirent.

  • Fakturaer udstedt til Michael & Hussnedkeren A/S kan kun omhandle én sag/et projekt pr. faktura.

  • Vores registrerede adresse og CVR-nummer skal fremgå af fakturaen:

    Michael & Hussnedkeren A/S
    Nygårdsvej 44
    8570 Trustrup
    CVR. nr.: 37 56 09 52

Betalingsbetingelser

  • Timelønssager: 14 dage netto

  • Projekt- og tilbudssager: 30 dage netto

Skift af bank eller kontonummer

Hvis du som leverandør skifter bank eller ændrer kontonummer, er det dit ansvar at give Michael & Hussnedkeren A/S besked i en separat e-mail til bogholder@michaeloghussnedkeren.dk.

Ændringen skal meddeles særskilt – uanset om det er et bankskifte eller blot et nyt kontonummer.

Fremsendelse af faktura eller kontoudtog

Udpluk af opgaver vi har løst hos vores kunder

Præfabrikerede træelementer til DBNG-byggeri

Daginstitution opført efter DGNB-standarder

I 2024 stod en ny daginstitution færdig til indvielse nær Randers. Bygningen er opført som en letkonstruktion i ét plan og er udviklet med ambitioner om både DGNB Guld og DGNB Hjerte. Michael & Hussnedkeren A/S stod som underentreprenør for store dele af tømrerentreprisen.

Læs mere »